Az e-mail marketing egyszerűvé vált ezekkel az egyszerű lépésekkel
Ha van e-mail fiókja, akkor valószínűleg valamilyen formában foglalkozott e-mail marketing kampányokkal. Az e-mail marketing erejével lehetővé teszi a vállalat számára, hogy e-mail üzeneteken keresztül reklámozza cégét a jelenlegi és a potenciális ügyfeleknek. Ha e-mail marketing használatát fontolgatja, olvassa el ezt a cikket számos hasznos tippért.
Készítsen e-mail másolatot, amely személyes és kedves. Csakúgy, mint a marketing más fajtáinál, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel kötnek üzletet Önnel, ha személyesen viszonyul hozzájuk. Példaként, ha tisztában van azzal, hogy miért csatlakozott egy csoport előfizető a listához, adja hozzá ezt az okot az üzenetekhez.
Próbáljon meg egy e-mailt követni ügyfelei számára egy értesítéssel, amely arra kéri őket, hogy ne halasszák el az időt. Illesszen be egy javaslatot a válaszba, hogy most vásároljon. A befejezés azt mondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett most kell cselekedniük, hogy a teljes hasznot learassák.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze el azokat az e-mail üzenet bal oldalán. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre ösztönző elem mindig ezen az oldalon legyen. A kutatások dokumentálták, hogy ez a hely csaknem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy webhelyére, mint ha ezeket az elemeket bárhol máshol elhelyezné.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába folyjanak, fontolja meg, honnan küldi őket. A legjobb, ha gyakran küldünk ismert és stabil IP-címekről. Az új IP-helyekről érkező hirtelen hullámok gyanút kelthetnek, sőt az internetszolgáltatók blokkolásához és feketelistákhoz vezethetnek.
Minden marketinges e-mail alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy könnyen leiratkozhassanak. Ha valaki nem szeretné megkapni az üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot nyújt a leiratkozásra, mint a spam mappájába kerülni. Segít megvédeni hírnevét is, mint ügyfeleit tisztelő vállalkozásként.
Ha képeket használ az e-mailes hírleveleiben, tegyen szöveget a képek jobb oldalán. A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy linkre vagy gombra, amely a kép bal oldalán van elhelyezve, mint azokra, amelyek az oldalon bárhol máshol találhatók.
Kerülje a felkiáltójelek mankóként való használatát az e-mailekben. Ha a sürgősség vagy a fontosság érzését szeretné kifejezni, használja a mondat szerkezetét és a választott szavakat a hatás eléréséhez. Az írásjelek ezen formájának túlzott használata elzavarhatja a potenciális ügyfeleket, és az üzenete őszintétlennek tűnhet.
Próbáljon meg egy termékismertetőt követni, amikor utólagos e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy linket az e-mailbe, amely a linkre kattintva értesíti őket a regisztrációról. A befejezés P.S. az üzenetben arra ösztönözheti őket, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, amelyet Ön biztosít számukra.
Ha hatékony marketinges e-mailek küldéséről van szó, Önnek kell a legnagyobb kritikusnak lennie. Minden egyes e-mailt el kell olvasnia, amelyet hozzáad a rotációhoz. Ha nehéznek találja befejezni egy e-mailt, hogyan várhatja el, hogy a potenciális ügyfelek inspirációt kapjanak tőle? Ezenkívül tartsa lekötve régi olvasóit e-mailjei gyakori hozzáadásával és frissítésével.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Miközben azonosítja fő ügyfélkörét, amely megbízik önben, ellenőrizze, hogy kaphat-e telefonszámokat és címeket. Építsen tovább kapcsolataira azáltal, hogy e médiumokon és e-mailen keresztül is felveszi velük a kapcsolatot lojális alapbázisával.
Az e-mail marketing nagyon elterjedt, mindenki látott már email marketing üzenetet. Ez egy nagyszerű technika, amellyel e-mailt használó ügyfeleknek hirdethet. Megfelelő használat esetén meglehetősen hatékony lehet, ami meglehetősen egyszerű lehet, ha alkalmazza a cikkben felsorolt tippeket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.