Hogyan lehet Excel -t használni a közösségi média marketing törekvéseivel
Ha az elmúlt években bármennyi időt töltött az interneten, akkor tudja, hogy a közösségi média az új kávéház. Ide járnak az emberek, hogy barátaikkal szocializálódjanak, és megtudják, mi történik a világban. Ebből pénzt szerezhet, ha vállalkozását ezen a fórumon keresztül értékesíti. Ez a cikk megmutatja, hogyan.
Ne felejtsen el emberként beszélni a potenciális ügyfeleivel. Ön vállalkozást vagy vállalatot vezethet; ez azonban nem jelenti azt, hogy másképpen kell beszélnie. A bizalom személyes kapcsolatokból épül fel. Ha lehetőségei olyan személynek tekintik önt, aki törődik az igényeikkel és azzal, hogy a terméke hogyan felel meg ezeknek, akkor ez sokat segít a bizalom kialakításában.
Ha maximalizálni szeretné a közösségi médiában tett erőfeszítéseit, győződjön meg arról, hogy mindannyian linkeken keresztül kapcsolódnak egymáshoz. Adjon hozzá linkeket a blogjához, ahol az olvasók követhetik Önt a Twitteren, megtalálhatják videóit a YouTubeon, és tetszikelhetnek Önre a Facebookon. Twitter profiljának vissza kell kapcsolódnia a Facebook profiljához és a blogjához. A közösségi médiaprofilok összekapcsolása potenciálisan növeli az ügyfélkörét.
Határozza meg a közösségi média kampány célját. Ha nem tudja, mit szeretne elérni kampányával, akkor nem fogja tudni, hogy mikor volt sikeres. Terméktudatosságra, konkrét értékesítésre vagy jobb ügyfélszolgálatra vágyik? Ha válaszol ezekre a kérdésekre, a stratégia felépítése egyszerűbb lépés.
Használjon különféle médiumokat a potenciális ügyfelek ösztönzésére a közösségi média marketingje során. A képek, videók és játékok birtokában nagymértékben növelheti oldala vonzerejét azok számára, akik erre készülnek. Mindenkinek más a módja az információk befogadására, és a változatosság használatával mindannyiukat elérheti.
Iratkozzon fel a Twitterre. Szerezzen minél több követőt, ha feliratkozik olyan blogolókra, mint a Tweepi.com. Egy ilyen webhely használatával az emberek könnyebben megtalálhatják Önt a Twitteren. Rendszeresen tweeteljen más bloggerekről. A tweetjeit is automatizálnia kell, hogy a követői ne felejtsék el önt.
Tegyen példát arra, hogy mit értek el sikeres emberek a közösségi médiával, és tegyen meg minden öntől telhetőt, hogy úgy cselekedjen, mintha tudná, mit csinál, hogy sikeres legyen a közösségi média marketing szakembereként. Tudja meg, hogyan használja fel a versenytársa a közösségi médiát marketingcéljaikra, és ötleteket merítsen tőlük mindaddig, amíg fogalma nincs arról, hogy mi lesz a legjobb az ügyfelek és a vállalkozás számára. Nézze meg, hogyan tervezték meg és töltötték ki a profiljaikat, és olvassa el rendszeres bejegyzéseiket.
Hozzon létre egy RSS -hírcsatornát a frissítésekhez, és adja meg az olvasóknak a lehetőséget, hogy feliratkozzanak rájuk. Ez lehetővé teszi számukra, hogy lássák a bejegyzéseiket, amikor bejelentkeznek Google fiókjukba, vagy közvetlenül a számítógép asztalán, ha RSS widgetet használnak. A célközönségtől függően több -kevesebb sikert érhet el egy RSS -hírcsatornával.
Mindig emlékezzen arra, hogy ki a közönsége a közösségi média marketing kampányaiban, és mi a legfontosabb számukra. Olyan tartalmat kell közzétennie, amely rájuk alkalmazható, és erőfeszítéseit úgy kell összpontosítania, hogy megtartsa a figyelmét. Bejegyzéseinek relevánsnak és kiváló minőségűnek kell lenniük, hogy a követői és rajongói ne csak átugorják őket, mert nem érdeklik őket.
Még akkor is, ha sok időt töltött a közösségi oldalakon, lehet, hogy fogalma sincs arról, hol kezdje a marketing célú felhasználást. Ha használja az itt javasolt ötleteket, akkor jól kezdheti a folyamatot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.